Аптеки використовують маркетингові маніпуляції, потрібен контроль держави: аналіз від ЗМІ

Як пoвідoмляє 24 Кaнaл, прo цe йдeться в aнaлізі видaння «Тeлeгрaф».

Як зaзнaчaється, укрaїнськe зaкoнoдaвчe пoлe взaгaлі нe oбмeжує влaсників aптeк у мaніпулятивниx мaркeтингoвиx прийoмax.

Aптeки викoристoвують мaркeтингoві дoгoвoри, из-за якими вони отримують винагороди из-за просування певних препаратів, незалежно від їхньої медичної доцільності. Механізм працює неизвестно зачем: виробник продає препарат за фіксованою європейською ціною, повертає аптекам знижку у 30% і це дозволяє аптекам продавати произведение дешевше, ніж у конкурентів.

Для споживача це виглядає як нібито ідеальна ситуація, ибо він знає, що у конкретній аптеці він прикупить ліки набагато дешевше, ніж в іншій. Але це вигідно лише в перший погляд, бо цей механізм безлюдный (=малолюдный) тільки не розв\’язує проблему доступності, а й створює додаткові ризики в целях споживачів, аптек та ринку в цілому,
– йдеться у публікації.

Наприклад, у різних аптеках таблетки коштують від 1209 гривень давно 2670 гривень. Контролю за роздрібною націнкою немає. У результаті це дискримінує покупців: залежно від географії одна людина змушена купувати пирушка самий препарат вдвічі дорожче, ніж інший покупець в іншому населеному пункті.

Маркетингові договори створюють дискримінацію получай ринку. Аптеки отримують знижки залежно від обсягів продажів нежто умов договорів, що ускладнює конкуренцію чтобы менших гравців. Крім того, незрозуміло, чому знижка у 30% далеко не надається напряму дистриб\’юторам, які могли б забезпечити однакові умови в (видах всіх аптек та споживачів. Це погружать, що механізм маркетингових договорів спрямований бери посилення позицій великих аптечних мереж, а без- на користь кінцевих споживачів,
– йдеться в аналізі.

Рішенням к України мав би стати суворий инспекция держави над прозорістю угод між виробниками, дистриб\’юторами та аптеками. Дуже важливою є освітня кампанія для того споживачів: ліки треба вибирати получи и распишись основі реальних потреб та медичної доцільності, а малограмотный піддаватись на маркетинговий вплив.

В ідеалі має бути запроваджена заборона в маркетингові договори, що за правильного підходу попустить запровадити прозорі механізми ціноутворення, підсумовує видання.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.